W programie może wziąć udział każda zarejestrowana w Polsce firma - zarówno spółka, jak i działalnośc jednoosobowa. Sprawdzenie, czy firma kwalifikuje się do Znaku Jakości jest DARMOWE. Nie każda firma może otrzymać Certyfikat Lider Opinii Klientów.
Analizujemy opinie Klientów o Twojej firmie na podstawie średniej ważonej ocen ze stron internetowych- minimum to 4,5 / 5 - wtedy sprawdzamy pozostałe kryteria jakościowe: przejrzystość oferty, transparentność firmy, proces obsługi klienta, powtarzające się reklamacje itd.
Dzięki ekspozycji Certyfikatu potwierdzającego opinie, przyznanego przez NIEZALEŻNY Instytut - Twój potencjalny Klient może mieć dużą pewność, że otrzyma od Ciebie usługi lub towary najwyższej jakości. Posiadanie Certyfikatu przyczyni się do dalszego rozwoju Twojej firmy.
Sprawdź BEZPŁATNIE, czy Twoja firma może otrzymać Certyfikat
Misją naszego Instytutu jest dostarczanie Klientom, pochodzących z różnych źródeł, a przez to wiarygodnych i niezależnych, informacji dotyczących poziomu satysfakcji z oferowanych usług lub towarów.
Działalność związana z Certyfikatami, to tylko część tego, co robimy. Zajmujemy się głównie badaniami rynku w Wielkiej Brytanii oraz kilku krajach europejskich, również w Polsce.
Nasz Instytut istnieje od prawie 10 lat, współpracujemy cyklicznie z wieloma firmami na całkowicie jasnych i przejrzystych zasadach.
Nigdy nie mieliśmy żadnych poważnych reklamacji, ani zatargów z naszymi Klientami.
Działamy według zasad fair play - współpracując z nami możesz liczyć na naszą rzetelność i bezstronność.
Gratulujemy wszystkim firmom, które są Liderami Opinii Klientów!
Doskonale wiemy, ile pracy i wysiłku kosztują dobre opinie Klientów.
To, co myślą o Twojej firmie Twoi usługobiorcy lub nabywcy Twoich towarów, nie bierze się znikąd.
Lider Opinii Klientów nie jest kolejnym dyplomem, który może bez problemu kupić każda firma bez względu na poziom jakości.
Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.
Infolinia:+48 723-599-130
(telefon czynny w dni robocze 16:00-19:00)
E-mail: