Certyfikat Lider

Przedstawiamy PROGRAM

Lider Opinii Klientów

Certyfikat, którego nie można zwyczajnie kupić.

LISTA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ.

Jeśli nie znajdą Państwo odpowiedzi na nurtujące pytanie - prosimy o kontakt.




  1. Kto może skorzystać z Programu?
    Z Programu Lider Opinii Klientów może skorzystać każda firma zarejestrowana w Polsce, nizależnie od formy działalności.

  2. Czy oprócz usług można także certyfikować produkty?
    Tak, kryteria są identyczne jak w przypadku opinii o fimach. Warunkiem są istniejące w Internecie wiarygodne opinie Klientów o tych produktach.

  3. Jak długo trwa weryfikacja firmy?
    Weryfikacja firmy następuje w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia.

  4. Jakie są kryteria oceny?
    Sprawdzamy opinie na największych portalach, jak np. Facebook.com, Google Plus, Allegro.pl, Opineo.pl, Ceneo.pl oraz portale branżowe - w zależności od branży, w jakiej działa firma. Na podstawie wszystkich ocen z największych portali, wyliczamy średnią ważoną ocen w skali od 1 do 5. Do Certyfikatu kwalifikują się wyłączenie firmy, które uzyskały średnią ważoną 4,5 lub większą.

  5. Co to jest średnia ważona?
    Średnią ważoną liczy się nie tylko wyciągając średnią arytmetyczną z poziomów opinii na różnych portalach, na końcowy wynik ma wpływ konkretna ilość opinii na każdym z analizowanych portali. Np.: na portalu X firma posiada wynik 5,0 (ale wynik ten jest na podstawie opinii tylko 2 Klientów), natomiast na portalu Y firma posiada wynik 3,2 (ale ten wynik jest na podstawie 24 opinii, z czego trzech dało 5, jeden dał 2, a dwudziestu dało 3) - w związku z czym średnia arytmetyczna wynosi: (5+3,2)/2 = 4,1 - ale taki wyniki byłby niesprawiedliwy, dlatego liczymy średnią ważoną: [(2x5)+(3x5)+(1x2)+(20x3)]/26 = 3,3

  6. Jeśli zakwalifikuję się do Certyfikatu, ile to będzie kosztować?
    Koszty Certyfikatu w wersji papierowej do powieszenia na ścianie oraz 2 naklejek samoprzylepnych wynoszą 199 zł. Przesyłka kurierska jest w cenie. Na całość wystawiana jest faktura. Dodatkowo wysyłany jest link do materiałów promocyjnych w formie elektronicznej, które można umieścić na swojej stronie internetowej.

  7. Jak długo ważny jest Certyfikat?
    Certyfikat ważny jest przez okres jednego roku od daty wystawienia.

  8. Czy Certyfikat odnawia się automatycznie?
    Nie, Certyfikat nie odnawia się automatycznie. Aby go przedłużyć należy dokonać ponownej weryfikacja firmy. Żadna kolejna faktura nie jest wystawiana automatycznie.

  9. Czy fakturę mogę zaliczyć w koszty działalności?
    Tak, nasza faktura zalicza się do kosztów działalności gospodarczej.

  10. Jak mogę dokonać płatności za przesyłkę?
    Można wybrać przesyłkę "za pobraniem" lub opłacić ją z góry TUTAJ.

  11. Czy mogę otrzymać większą ilość duplikatów nalepek lub certyfikatów?
    Oczywiście jest taka możliwość za dodatkową opłatą. Każda kolejna nalepka/certyfikat papierowy to dodatkowy koszt 50 zł.

  12. Jakie korzyści daje posiadanie Certyfikatu Lider Opinii Klientów?
    Według badań, aż ponad 80% Klientów szuka opinii innych Klientów w Internecie, które pomogą dokonać wyboru firmy, usługi lub marki godnej zaufania. Nasz Certyfikat znacznie skraca drogę poszukiwania opnii i daje szybką odpowiedź odnośnie poziomu jakości firmy. A jakość to nic innego jak spełnianie oczekiwań Klientów. Ciągle trwają kampanie promocyjne Certyfikatu Lider Opinii Klienta. Dlatego warto przystąpić do programu już dziś, do czego serdecznie zachęcamy - dziękując za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają.









Certyfikat Lider Opinii Klientow