Certyfikat Lider

LISTA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ.

Jeśli nie znajdą Państwo odpowiedzi na nurtujące pytanie - prosimy o kontakt.




  1. Kto może skorzystać z Programu?
    Z Programu Lider Opinii Klientów może skorzystać każda firma zarejestrowana w Polsce, niezależnie od formy działalności.

  2. Czy oprócz usług można także certyfikować produkty?
    Tak, kryteria są identyczne jak w przypadku opinii o fimach. Warunkiem są istniejące w Internecie wiarygodne opinie Klientów o tych produktach.

  3. Jak długo trwa weryfikacja firmy?
    Weryfikacja firmy następuje w czasie do 48 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia.

  4. Jakie są kryteria oceny?
    Sprawdzamy opinie na największych portalach, jak np. Facebook.com, Google Plus, Allegro.pl, Opineo.pl, Ceneo.pl oraz portale branżowe - w zależności od branży, w jakiej działa firma. Na podstawie wszystkich ocen z największych portali, wyliczamy średnią ważoną ocen w skali od 1 do 5. Do Certyfikatu kwalifikują się wyłączenie firmy, które uzyskały średnią ważoną 4,5 lub większą.
    Dodatkowo sprawdzamy (w zależności od dostępności informacji):
    • przejrzystość danych identyfikacyjnych firmy
    • zgodność z prawem regulaminów prezentowanych przez firmę
    • sposób prezentacji oferty Klientowi
    • transparentność procesu obsługi Klienta
    • jakość informacji przekazywanych Klientowi
    • sposób załatwiania reklamacji


  5. Co to jest średnia ważona?
    Średnią ważoną liczy się nie tylko wyciągając średnią arytmetyczną z poziomów opinii na różnych portalach, na końcowy wynik ma wpływ konkretna ilość opinii na każdym z analizowanych portali. Np.: na portalu X firma posiada wynik 5,0 (ale wynik ten jest na podstawie opinii tylko 2 Klientów), natomiast na portalu Y firma posiada wynik 3,2 (ale ten wynik jest na podstawie 24 opinii, z czego trzech dało 5, jeden dał 2, a dwudziestu dało 3) - w związku z czym średnia arytmetyczna wynosi: (5+3,2)/2 = 4,1 - ale taki wyniki byłby niesprawiedliwy, dlatego liczymy średnią ważoną: [(2x5)+(3x5)+(1x2)+(20x3)]/26 = 3,3

  6. Jeśli zakwalifikuję się do Certyfikatu, ile to będzie kosztować?
    Pobieramy jednorazową opłatę wyłącznie za wydruk, przygotowanie i wysyłkę. Koszty Certyfikatu rozmiaru A4 do powieszenia na ścianie wynoszą 269 zł brutto. Przesyłka kurierska DPD jest bezpłatna. Na całość wystawiana jest polska faktura. Dodatkowo na fakturze znajdą Państwo link do materiałów promocyjnych w formie elektronicznej, które można umieścić na swojej stronie internetowej. Oryginalność certyfikatu zabezpiecza hologram.

  7. Jak długo ważny jest Certyfikat?
    Certyfikat ważny jest przez okres jednego roku od daty wystawienia.

  8. Czy Certyfikat odnawia się automatycznie?
    Nie, Certyfikat nie odnawia się automatycznie. Aby go przedłużyć należy dokonać ponownej weryfikacja firmy. Żadna kolejna faktura nie jest wystawiana automatycznie.

  9. Czy fakturę mogę zaliczyć w koszty działalności?
    Tak, nasza faktura zalicza się do kosztów działalności gospodarczej.

  10. Jak mogę dokonać płatności za przesyłkę?
    Można wybrać przesyłkę "za pobraniem", czyli przy odbiorze u kuriera DPD lub opłacić ją z góry tutaj: PŁATNOŚĆ

  11. Czy mogę otrzymać większą ilość duplikatów certyfikatów?
    Oczywiście jest taka możliwość za dodatkową opłatą.

  12. Dostałem przesyłkę, ale nie mogę znaleźć linku do materiałów reklamowych w formie elektronicznej.
    Link znajdą Państwo na fakturze, w jej dolnej części.

  13. Jakie korzyści daje posiadanie Certyfikatu Lider Opinii Klientów?
    Według badań Europejskiego Instytutu Badania Jakości, aż ponad 80% Klientów szuka opinii innych Klientów w Internecie, które pomogą dokonać wyboru firmy, usługi lub marki godnej zaufania. Nasz Certyfikat znacznie skraca drogę poszukiwania opnii i daje szybką odpowiedź odnośnie poziomu jakości firmy. A jakość to nic innego jak spełnianie oczekiwań Klientów. Ciągle trwają kampanie promocyjne Certyfikatu Lider Opinii Klienta. Dlatego warto przystąpić do programu już dziś, do czego serdecznie zachęcamy - dziękując za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają.

  14. Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na interesujące Państwa zagadnienie, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod nr telefonu: +48 723-599-130








     Certyfikat Lider Opinii Klientow




     WZÓR CERTYFIKATU NA ROK 2023:

     Wzór Certyfikat Lider Opinii Klientow