Certyfikat Lider

Przedstawiamy PROGRAM

Lider Opinii Klientów

Certyfikat, którego nie można zwyczajnie kupić.

Dla kogo?

W programie może wziąć udział każda zarejestrowana w Polsce firma - zarówno spółka, jak i działalnośc jednoosobowa. Sprawdzenie, czy firma kwalifikuje się do Certyfikatu jest DARMOWE. Nie każda firma może otrzymać Certyfikat Lider Opinii Klientów.

Co sprawdzamy?

Analizujemy opinie Klientów o Twojej firmie na podstawie średniej ważonej ocen ze stron internetowych: Facebook, Google Plus, Opineo, Allegro, Ceneo oraz na portalach branżowych. Certyfikat może otrzymać jedynie firma ze średnią ocen minimum 4,5 / 5.

Co zyskujesz?

Dzięki ekspozycji certyfikatu oraz nalepki na drzwiach wejściowych - Twój potencjalny Klient może mieć dużą pewność, że otrzyma od Ciebie usługi lub towary najwyższej jakości. Posiadanie certyfikatu przyczyni się do dalszego rozwoju Twojej firmy.

Po co robić miejsce na opinie Klientów?

W następujących miejscach Twoi Klienci mogą wypowiedzieć się:

  • własna strona internetowa pod własną domeną z miejscem na opinie Klientów (strona powinna być pozycjonowania – możesz to łatwo zlecić, wszystkie linki muszą działać, Klient znajdzie tam szczegółowe cenniki, wszelkie możliwe zdjęcia – obiektu, ofert itd.)
  • działający e-mail pod Twoją domeną - to też miejsce, gdzie Klienci przesyłają swoje uwagi
  • swoja strona w Google Bussiness, aby być obecnym na mapach Google (tutaj też kłania się dodatkowe, płatne pozycjonowanie, mnóstwo zdjęć, wirtualny spacer, wypełnione wszystkie możliwe pola, aby Klient mógł łatwo zidentyfikować Twoją firmę i zamieścić tam swoją opinię)
  • firmowa strona na Facebooku, która będzie pełna ofert, zdjęć, filmów – na tej stronie ważne jest ciągłe zamieszczanie nowych materiałów, minimum raz w tygodniu. Ta strona musi żyć. Klienci bardzo chętnie dzielą się swoimi opiniami nie tylko w systemie ocen, ale również w komentarzach do Twoich postów. Nie bagatelizuj tego.
  • swoje strony na portalach branżowych, zależnie od dziedziny, w której działasz - im więcej Twojej obecności w sieci, tym lepiej

MONITOROWANIE OCEN KLIENTÓW

Jeszcze niedawno nie było biznesu bez ankiet satysfakcji Klientów.
To bardzo ważny element na każdej stronie. Jest to jeden z najważniejszych czynników decydujących o wyborze właśnie Twojej firmy.
Nawet, gdy pojawi się niezasłużona, negatywna opinia, musisz zachować się profesjonalnie. Nerwy na wodzy. Odpisuj bardzo delikatnie, profesjonalnie, nawet gdy zostałeś wyzwany. Oczywiście wszyscy dążymy, aby nie było żadnej negatywnej opinii, ale rzeczywistość bywa inna.
Nie zapominaj o odpowiednim podejściu do wiadomości, które dostajesz od Klientów. Musisz wyznaczyć sobie nieprzekraczalny czas, w którym odpowiadasz na wiadomość Klienta. Im szybciej tym lepiej, ale 15 h to maksimum. Stwórz profesjonalne szablony odpowiedzi. Musisz mieć odpowiednią stopkę wiadomości, podpisywać się imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem w firmie. Nie tylko odpowiadasz na pytanie Klienta, ale zachęcasz go do dalszej dyskusji i wizyty w Twojej firmie. Pamiętaj o pytaniach otwartych na końcu wiadomości. To one podtrzymują dalszy kontakt.
Traktuj wiadomość od Klienta tak, jakby wchodził on fizycznie do Twojej firmy i pytał Ciebie o Twoje usługi.
Nie bagatelizuj Klienta z Internetu, nawet, gdy jest to młody Klient.
Bądź profesjonalistą, to zawsze zaprocentuje w przyszłości.

POWRÓT NA GŁÓWNĄ STRONĘ







procedury