Certyfikat Lider

Przedstawiamy PROGRAM

Lider Opinii Klientów

Certyfikat, którego nie można zwyczajnie kupić.

Dla kogo?

W programie może wziąć udział każda zarejestrowana w Polsce firma - zarówno spółka, jak i działalnośc jednoosobowa. Sprawdzenie, czy firma kwalifikuje się do Certyfikatu jest DARMOWE. Nie każda firma może otrzymać Certyfikat Lider Opinii Klientów.

Co sprawdzamy?

Analizujemy opinie Klientów o Twojej firmie na podstawie średniej ważonej ocen ze stron internetowych: Facebook, Google Plus, Opineo, Allegro, Ceneo oraz na portalach branżowych. Certyfikat może otrzymać jedynie firma ze średnią ocen minimum 4,5 / 5.

Co zyskujesz?

Dzięki ekspozycji certyfikatu oraz nalepki na drzwiach wejściowych - Twój potencjalny Klient może mieć dużą pewność, że otrzyma od Ciebie usługi lub towary najwyższej jakości. Posiadanie certyfikatu przyczyni się do dalszego rozwoju Twojej firmy.

Po co wystawiać potykacz przed firmą?

W przypadku biznesu stacjonarnego, potykacz jest często niezbędnym elementem reklamowym.
Jaki powinien być?
Jeśli decydujesz się na potykacz – zapomnij o pisaniu po nim kredą, najlepiej wydrukuj ofertę z matowym foliowaniem i przyklej ją do potykacza – będzie wyglądał wyjątkowo estetycznie.
Uwaga: na potykaczu przedstawiamy tylko jedną, konkretną ofertę cenową, nie piszemy tekstów typu: „wpadnij do nas”. Klient ma zazwyczaj zaledwie sekundę lub dwie na zapoznanie się z informacjami z potykacza. Pamiętaj, aby potykacz stał w odpowiednim miejscu, tuż przy wejściu, dobrze jest też na dole grafiki umieścić strzałkę wskazującą wejście.
Potykacz może także pełnić rolę czysto informacyjną, aby zwrócić uwagę Klienta na to, że istniejesz. W tym jednak przypadku nie wystarczy tylko sam tekst - musisz skupić uwagę Klienta czymś niestandardowym: grafiką, hasłem, pulsującym oświetleniem lub przedmiotem przytwierdzonym do potykacza.
Rób to, czego nie robią inni, nie bój się wyróżnić z tłumu.
Unikaj starych, podrapanych, podartych materiałów reklamowych. To jest Twoja wizytówka. Nie musi być wyjątkowo piękna, ale koniecznie musi być czysta, niezniszczona, KONKRETNA i CZYTELNA. Klient widząc stary, obdrapany potykacz, brudne, obdarte drzwi i zardzewiałą reklamę, będzie miał dokładnie taki sam wizerunek usług lub produktów, które proponujesz. W takim przypadku skorzysta z Twoich usług tylko wtedy, gdy nie będzie miał innej alternatywy.
Pamiętaj, że potykacz jest tylko drobnym elementem zwracającym uwagę. Jeśli spełni on swoją funkcję, kolejnym elementem procesu decyzyjnego wejść - nie wejść, są dla Klienta informacje zawarte na Twojej witrynie, drzwiach, reklamie.
Każdy najdrobniejszy detal ma tutaj swoją rolę i składa się na całość - odbieraną świadomie i nieświadomie. W badaniach satysfakcji, niższa ocena ogólna często pojawia się w korelacji z niską oceną jakości materiałów reklamowych.
Nie bagatelizujmy tego.

POWRÓT NA GŁÓWNĄ STRONĘ







potykacz