W programie może wziąć udział każda zarejestrowana w Polsce firma - zarówno spółka, jak i działalnośc jednoosobowa. Sprawdzenie, czy firma kwalifikuje się do Certyfikatu jest DARMOWE. Nie każda firma może otrzymać Certyfikat Lider Opinii Klientów.
Analizujemy opinie Klientów o Twojej firmie na podstawie średniej ważonej ocen ze stron internetowych: Facebook, Google Plus, Opineo, Allegro, Ceneo oraz na portalach branżowych. Certyfikat może otrzymać jedynie firma ze średnią ocen minimum 4,5 / 5.
Dzięki ekspozycji certyfikatu oraz nalepki na drzwiach wejściowych - Twój potencjalny Klient może mieć dużą pewność, że otrzyma od Ciebie usługi lub towary najwyższej jakości. Posiadanie certyfikatu przyczyni się do dalszego rozwoju Twojej firmy.
W przypadku biznesu stacjonarnego, potykacz jest często niezbędnym elementem reklamowym.
Jaki powinien być?
Jeśli decydujesz się na potykacz – zapomnij o pisaniu po nim kredą, najlepiej wydrukuj ofertę z matowym foliowaniem i przyklej ją do potykacza – będzie wyglądał wyjątkowo estetycznie.
Uwaga: na potykaczu przedstawiamy tylko jedną, konkretną ofertę cenową, nie piszemy tekstów typu: „wpadnij do nas”. Klient ma zazwyczaj zaledwie sekundę lub dwie na zapoznanie się z informacjami z potykacza. Pamiętaj, aby potykacz stał w odpowiednim miejscu, tuż przy wejściu, dobrze jest też na dole grafiki umieścić strzałkę wskazującą wejście.
Potykacz może także pełnić rolę czysto informacyjną, aby zwrócić uwagę Klienta na to, że istniejesz. W tym jednak przypadku nie wystarczy tylko sam tekst - musisz skupić uwagę Klienta czymś niestandardowym: grafiką, hasłem, pulsującym oświetleniem lub przedmiotem przytwierdzonym do potykacza.
Rób to, czego nie robią inni, nie bój się wyróżnić z tłumu.
Unikaj starych, podrapanych, podartych materiałów reklamowych. To jest Twoja wizytówka. Nie musi być wyjątkowo piękna, ale koniecznie musi być czysta, niezniszczona, KONKRETNA i CZYTELNA.
Klient widząc stary, obdrapany potykacz, brudne, obdarte drzwi i zardzewiałą reklamę, będzie miał dokładnie taki sam wizerunek usług lub produktów, które proponujesz. W takim przypadku skorzysta z Twoich usług tylko wtedy, gdy nie będzie miał innej alternatywy.
Pamiętaj, że potykacz jest tylko drobnym elementem zwracającym uwagę. Jeśli spełni on swoją funkcję, kolejnym elementem procesu decyzyjnego wejść - nie wejść, są dla Klienta informacje zawarte na Twojej witrynie, drzwiach, reklamie.
Każdy najdrobniejszy detal ma tutaj swoją rolę i składa się na całość - odbieraną świadomie i nieświadomie.
W badaniach satysfakcji, niższa ocena ogólna często pojawia się w korelacji z niską oceną jakości materiałów reklamowych.
Nie bagatelizujmy tego.
POWRÓT NA GŁÓWNĄ STRONĘ