Certyfikat Lider

Przedstawiamy PROGRAM

Lider Opinii Klientów

Certyfikat, którego nie można zwyczajnie kupić.

Dla kogo?

W programie może wziąć udział każda zarejestrowana w Polsce firma - zarówno spółka, jak i działalnośc jednoosobowa. Sprawdzenie, czy firma kwalifikuje się do Certyfikatu jest DARMOWE. Nie każda firma może otrzymać Certyfikat Lider Opinii Klientów.

Co sprawdzamy?

Analizujemy opinie Klientów o Twojej firmie na podstawie średniej ważonej ocen ze stron internetowych: Facebook, Google Plus, Opineo, Allegro, Ceneo oraz na portalach branżowych. Certyfikat może otrzymać jedynie firma ze średnią ocen minimum 4,5 / 5.

Co zyskujesz?

Dzięki ekspozycji certyfikatu oraz nalepki na drzwiach wejściowych - Twój potencjalny Klient może mieć dużą pewność, że otrzyma od Ciebie usługi lub towary najwyższej jakości. Posiadanie certyfikatu przyczyni się do dalszego rozwoju Twojej firmy.

Czy potrzebuję procedur w mojej firmie?

   W każdej branży proces obsługi Klienta musi być usystematyzowany i powtarzalny.
W tym celu niezbędne są PROCEDURY, wydrukowane w wersji papierowej, dostępne w każdej chwili, szczególnie dla nowego pracownika. Nawet z pozoru najprostsze czynności pracownika warto sformalizować w formie procedur. Obsługę Klienta dobrze jest zawrzeć w większym dokumencie, który od A do Z opisuje codzienne zadania pracownika. Od momentu otwarcia lokalu, uruchomienia urządzeń elektrycznych, sprawdzenia czystości poprzez proces obsługi Klienta, rozwiązywanie sytuacji spornych, reklamacji, aż poprzez wszelkie techniczne aspekty pracy do zamknięcia dnia włącznie.
Nawet, jeśli procedury wydają Ci się głupie i niepotrzebne, dopiero po ich utworzeniu i wdrożeniu zdasz sobie sprawę, jak wiele rzeczy w Twojej firmie było robionych „na żywioł” lub jak wiele rzeczy zwyczajnie nie było robionych.
Stworzenie procedur wymaga trochę czasu, najczęściej tworzy się je na miejscu w lokalu – wcielając się w rolę pracownika i samemu przechodząc do każdego kolejnego etapu pracy. Warto w procedurach uwypuklić często popełniane błędy przez pracowników, które widzisz na co dzień. Warto w procedurach wytłuścić elementy ważne, o których pracownicy zapominają.
Dobre procedury tworzy się i ciągle poprawia przez przynajmniej rok. Dzięki nim Twoi pracownicy będą wiedzieli bardzo dokładnie czego od nich wymagasz – będzie mniejsza ilość sytuacji spornych.
Dzięki procedurom również Klienci doznają podobnego poziomu obsługi od każdego pracownika, co wpłynie także na poprawę ich zadowolenia z Twoich usług a w konsekwencji przerodzi się w.. ?
A na koniec wdrożenie do pracy nowego pracownika będzie bardzo szybkie i gładkie, bo to, o czym zapomnisz przy jego szkoleniu – pracownik będzie mógł sobie sam przeczytać z procedur. Prawda, że sprytne ?

POWRÓT NA GŁÓWNĄ STRONĘ







procedury